1,2 урок група 33 Будова псажирського вагона.

Тема урока: Електричні двигуни.

Домашнє завдання : пееписати та вивчити конспект та готуватися до здачі тестів: Акамуляторні батареї!!!

    

                        Електричні двигуни

На пасажирських вагонах застосовуються двигуни постійного і змінного струму.
Двигун – це електричні машини, які перетворюють електричну енергію на механічну, їх використовують як електропривід для вентиляторів, насосів, компресорів.
Конструктивно двигуни постійного струму складаються із тих же частин, що й генератори постійного струму. Двигуни змінного струму складаються із статора і рухомого ротора. В статорі встановлюється сердечник, який виготовляється з окремих листів електротехнічної сталі в пази яких встановлюється обмотка виготовлена із ізольованого мідного провода. Кількість обмоток залежить від типу двигуна однофазної, двофазної або трьохфазної.
Ротор складається із стального сердечника, який набирається з окремих листів електротехнічної сталі в пази яких впадають обмотки кінці які припаяні до спеціальних колець, які з двох боків до корпуса статора закріпляючих до підшипникового щита.
Двигун генератора(перетворювач)
Двигун –генератор встановлюється на вагон з кондиціюванням повітря при автономній системі електро збереження. Вони представляють собою, агрегат в корпусі якого знаходиться генератор і асенхронний трьохфазний двигун, який отримує живлення від зовнішньої мережі напругою 220В\320В і генератор постійного або змінного струму який видає напругу 110-135В, яку використовують для зарядки акамуляторної батареї для роботи двигунів, вентиляторів, кондиціювання повітря, а також для освітлення і опалення. Генератор обертається під час руху поїзда від середньої частини вісі через редуктор та карданний привід. Під час довгої стоянки електро двигун отримує живлення від зовнішньої мережі, обертає генератор і його напругу використовують для живлення споживачів.

           Трансформатори і випрямачі 

Трансформатором називається електромагнітний апарат який перетворює змінний струм однієї напруги в струм іншої напруги .
Приводи підвагонного генератора призначені для передачі обертового моменту від вісі колісної пари до вала генератора.

 

Урок 3,4 група 31 ПТЕ та інструкції.

Тема урока: Напівавтоматичне блокування

Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ

Відео уроку ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання : продовжуємо вивчати тему Напівавтоматичне блокування ,преписати та вивчити п 7.3.4-7.3.6, 7.3.8-7.3.9 та зробити презентацію по темі напівавтоматичне блокування і на наступний урок готуватися до тестів з цьої теми!!

Урок 5 група 12 Слюсарна справа

Тема уроку: Різання металу.

Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ

Відео уроку ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання : продивитись відео уроку,переписати конспект та готуватися до тестів з теми :різання металу!!!!

Урок 6 група 33 ПТЕ та інструкції.

Тема уроку:Графік руху поіздів.

Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання: прерписати та вивчити конспект п.13.1-13.2

Урок 7 група 33 новітні технології.

Тема уроку: МОДЕРНІЗАЦІЯ МОТОРВАГОННОГО РУХОМОГО СКЛАДУ

Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання: переписати конспект та передивитись відео!!!

Урок 8 група 32 ПТЕ та інструкції.

Тема урока: Напівавтоматичне блокування

Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ

Відео уроку ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання : продовжуємо вивчати тему Напівавтоматичне блокування ,преписати та вивчити п 7.3.4-7.3.6, 7.3.8-7.3.9 та зробити презентацію по темі напівавтоматичне блокування і на наступний урок готуватися до тестів з цьої теми!!

Від zelenskyi

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *