Урок 1,2.3 Група 33 Будова пасажирського вагона.
Тема урока: Ременно-редукторно-карданний.Редукторно карданний привід.Редукторно-карданний привід від середньої частини вісі.
Домашнє завдння : переписати та вивчити конспект та готуватися до тестів по темі : приводи підвагоних генераторів.
Ременно-редукторно-карданний привід. Цей привід застосовується в купейних та плацкартних вагонах без кондиціюванням повітря. Побудований заводами Германії і ТВЗ. Цей привід встановлюється на візках КВЗ-ЦНІІ з котлового боку вагона і приводить в дію генератор змінного струму 2ПВ-003. В цьому приводі видомий шків закріпляється на торці шийки осі колісної пари, що дозволяє порівняно легко заміняти кленові ремні. Ведомий шків меншого діаметра встановлюється на валу редуктора передаточне число привода 2,7 і працює генератор при швидкості руху від 40 до 160км\год. До краю поперечної балки закріпляється за допомогою спеціального пристрою редуктор в середині якого встановлюються два вали нижній і верхній на яких відповідно розміщується ведуча і видома шестерня. До вала видомої шестерні редуктора закріплюється карданний вал який другим кінцем закріплюється до вала генератора. Для запобігання падіння деталей на колію встановлюються запобіжні скоби. У випадку розтягування ремнів до кронштейна поперечної балки закріплюється натяжний пристрій,який складається із пружини яка докріплюється до редуктора винта і спеціальної гайки.
Провідник зобовязаний в процесі експлуатації підтримувати ремні в натяжному стані, перевіряти температуру нагріву корпуса ведучого шківу і редуктора, відсутність витіку масла з редуктора, наявність запобіжних скоб. В експлуатацію допускається не менше трьох клинові ремні.
Редукторно карданний привід від торця вісі.Цей привід встановлюється на вагонах без кондиціювання повітря для генератора потужністю до 10кВт. Встановлюється на вагонах з 1960 року виготовлених у Польщі з редуктором типу РК-6 і передаточним числом 2,5 ,а також на окремих вагонах виготовлених в Германії з приводом редуктора Фага-П-конструктивно подібний складається з редуктора який підєднується до торця вісі в корпусі якого встановлюється конічні шестерні ведуча і видома. У корпус редуктора заливають масло через спеціальний отвір який закривається пробкою, а для зливання масла знизу редуктора вставляється магнітна пробка. До вала видомого шківа і до вала електродвигуна встановлюються шестерні шарніри, до яких закріплюється карданий вал спеціальними шарнірами крестовиною згалчистими підшипниками. Карданний вал встановлюється під кутом 6 0 між редуктором і генератором. Для запобігання падіння карданого вала на колії встановлюються спеціальні скоби.Оберти від торця вісі колісної пари передаються через ведомі і ведучі конічні шестерні через еластичні шарніри і карданого вала до вала генератора.
Провідник під час приймання вогона і в експлуатації контролює надійність кріплення, наявність запобіжних скоб, наявність і відсутність витікання масла з редуктора.
Редукторно-карданний привід від середньої частини вісі.Цей привід встановлюється на пасажирських вагонах з кондиціюванням повітря і на вагонах ресторанах. Привід призначений для передачі обертового моменту від середньої частини вісі, двигун генератора потужністю 36,8кВ застосовується редуктором ЕИК-160-1М або ВБА- 32\2.
Регелятори напруги і струму Генератор, який отримує оберти від колісної пари вагона при зміні частоти обертів і навантаження змінює свою напругу в широких межах стабілізації напруги генератора при різних експлуатаційних режимах виконується за допомогою системи автоматичного регулювання(САР). Основним елементом якої являється регелятор напруги генератора(РПГ).
РПГ проходить шляхом впливу на його струм збудження, в результаті змінюється величина магнітного потоку змінюється ЕРС.
На пасажирських вагонах вугільні або напівпровідникові регулятори. В залежності від режиму роботи регулятори розділяється на повне регулювання струму збудження генератора і імпульсне регулювання .
Урок 4,5 група 33 правила технічної експлуатації.
Тема урока: Призначення та відміна поіздів.
Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання : переписати та вивчити конспект п.13.3-13.5
Урок 7,8 група 33 Новітні технології.
Теиа урока:Як працювала українська залізниця за 100 днів війни
Відео уроку ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання : передивитись відео уроку,та зробити презентацію по темі: :Як працює українська залізниця під час війни!!