Урок 1,2 група 15 ПТЕ та інструкції.
Тема урока:6.6. ОГОРОДЖЕННЯ ПОЇЗДА ПРИ ВИМУШЕНІЙ ЗУПИНЦІ НА ПЕРЕГОНІ
Матеріал уроку ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання:переписати конспект п.6.6.1 по 6.6.5та перекреслити схеми 6.3.1по 6.3.2.
Урок 3,4 група 31 Правила технічної експлуатації.
Тема урока: Розділ 9. Рух поїздів при телефонних засобах зв’язку 9.11.6-9.11.8)
Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: передивитись уважно відео урока,та прерписати конспект. та готуатися до тестів!!
Урок 5 група 33 Транспортна географія.
Тема урока: Львівська залізниця.
Відео уроку ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: переписати конспенкт ,предивитись відео та ознайомитись з головними станціями на Львівській залізниці,та зробити презентацію по цій темі!!!
Львівська залізниця — одна з найстаріших в Україні. Обслуговує сім областей Західної України: Львівську, Волинську, Закарпатську, Івано-Франківську, Рівненську, Тернопільську і Чернівецьку (рис. 4.6).
Площа регіону 110,8 тис. кв. км з населенням 9,65 млн. чол. Львівська залізниця – головні ворота в Європу. Для сполучення з країнами Західної Європи і СНД, а також Балтії на залізниці діють 20 прикордонних переходів, у тому числі: на кордоні із Польщею – 7, зі Словаччиною – 2, із Румунією – 4, Білоруссю – 2, із Молдовою – 2.
Експлуатаційна довжина залізниці становить 4552 км, що є другим показником в Україні. На її частку припадає майже 11% вантажообігу і стільки ж пасажирообороту залізниць України.
Майже 800 км ділянок Львівської залізниці входять до складу міжнародних транспортних коридорів:
– до Критського № 3: Мостиська-ІІ-Львів-Красне-Підволочиськ;
– Критського № 5: Чоп-Львів;
– міжнародного транспортного коридору Гданськ (Балтійське море) – Одеса (Чорне море): Ягодин-Ковель-Здолбунів.
Львівська залізниця має 8% двоколійних і 11% електрифікованих ліній. Дорога забезпечує вихід з території України на захід – через прикордонні станції Чоп, Мостиска і Брест – потоку експортних вантажів. Менш істотна роль дороги в місцевих вантажних перевезеннях.
Для місцевих перевезень використовуються лінії Львів-Самбор-Ужгород, Львів-Івано-Франківськ-Коломия і Дрогобич-Стрий-Тернопіль. Частина станцій і ліній Львівської дороги малодіяльна і в міру розвитку автомобільного транспорту, особливо в зв’язку з поширенням автопоїздів, повинна закриватися, тому що експлуатація їх неефективна.
У внутрішньодорожньому вантажообігу головну роль грають кам’яне вугілля, в основному зі Львівсько-Волинського басейну і частково з Донбасу, мінеральні будівельні матеріали, нафтопродукти, чорні метали, машини, зерно, борошно і цукровий буряк. У відправленні вантажів різко домінують кам’яне вугілля Львівсько-Волинського басейну, нафтопродукти і мінеральні будівельні матеріали. Відправляються також лісові вантажі з карпатських і поліських областей, цукровий буряк і машини головним чином зі Львова.
Найбільшими станціями прибуття вантажів є станції Чоп і Мостиська, що виконують операції з експортними вантажами, а також станції Дрогобич, Надвірна, Добротвір, Львів і Рівне. Велику кількість вантажів відправляють станції Іванче, Селець і Гірник, Здолбунів, Миколаїв і Клєсов.
Пасажирські перевезення дороги невеликі. Найбільш значний центр відправлення дальніх і особливо приміських пасажирів – Львів.
Територія, що обслуговується Львівською дорогою, відрізняється високою густотою автомобільних доріг із твердим покриттям. Однак щільність їх не скрізь однакова: вона вкрай невелика в Поліссі і Карпатах і надзвичайно висока в Прикарпатті. Великим центром автомобільних доріг є Львів, з’єднаний автомобільними магістралями через Луцьк і Ковель з Брестом, через Броди, Дубно і Рівне з Житомиром і Києвом, через Тернопіль із Хмельницьким і Вінницею, через Івано-Франківськ, Коломию і Чернівці з Бєльцями і Кишиневом, через Самбор з Ужгородом і через Стрий з Мукачево.
У1998-2001 рр. електрифікована ділянка Здолбунів-Рівне-Ківерці-Ковель (147 км). За європейськими стандартами збудовано на українсько-польському кордоні (ст. Ягодин) пункт перестановки пасажирських вагонів, що дозволило коротшим і дешевшим шляхом пропускати українські пасажирські поїзди на Захід. Зведені сучасні приміські вокзали у Львові й Чер- вонограді. Оновлено вокзали у Львові, Чернівцях, Івано-Франківську, Тернополі, Коломиї, Чопі, Галичі, Рогатині та інших містах.
Роль залізничного транспорту в системі транспортних комунікацій України посилюється і тим, що через територію держави пролягають основні транспортні транс’європейські коридори: Схід-Захід, Балтика-Чорне море. Зокрема, транс’європейська залізнична магістраль Е-30, що починається в Берлині, перетинає Україну по маршруту Мостиська-Львів-Київ і йде далі до Москви. Вона ж на території Польщі перетинається зі швидкісними магістралями Е-59 і Е-65 і створює можливість швидкісного залізничного сполучення майже між всіма державами Європи.
В дирекціях доріг рухом поїздів керують поїздні диспетчери, а дільниці, якими вони керують, називаються – диспетчерськими колами. Межами цих кіл, як правило, бувають проміжні або сортувальні станції.
Зміну поїзних диспетчерів очолює черговий по дирекції – він координує дію поїзних та локомотивних диспетчерів. За час чергування рухом поїздів на дільниці одноособово керує поїздний диспетчер. Його завдання – забезпечити рух поїздів за графіком, а в випадках порушення його – ввести поїзди, що запізнилися, до графіка.
Аналіз виконаної роботи для вдосконалення організації руху поїздів і проведення в життя невикористаних резервів має аналіз експлуатаційної роботи залізничної мережі, доріг, відділків і станцій.
Є оперативний та періодичний аналізи.
Оперативний аналіз – полягає в розборі результатів роботи за зміну, добу.
Періодичний аналіз – за п’ятиденку, декаду, місяць тощо.
Необхідними умовами правильного планування та оперативного керівництва поїздною та вантажною роботою є знання фактичного положення на лінії.
Урок 6,7 група 32 ПТЕ та інструкції.
Тема урока: Розділ 9. Рух поїздів при телефонних засобах зв’язку 9.11.6-9.11.8)
Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: передивитись уважно відео урока,та прерписати конспект. та готуатися до
Домашнє завдання: передивитись уважно відео урока,та переписати конспект. та готуватися до тестів!!
Урок 8,9 група 33 Будова пас.вагона.Тема урока: Регулятори напруги і струму.
Домашє завдання: переписати та вивчити конспект і готуватися до тестів з теми:Приводи підвагоних генераторів.
Регулятори напруги і струму
Генератор який отримує оберти від колісної пари вагона при зміні частоти обертів і навантаження змінює свою напругу в широких межах. Стабілізація напруги генератора при різних експлуатація режимах виконується за допомогою системи автоматичного регулювання (САР).
Основним елементом якої являється регулятор напруги генератора (РПГ). Регулювання напруги генератора проходить шляхом впливу на його струм збудження, в результаті змінюється величина магнітного потоку і змінюється ЕРС.
На пасажирських вагонах застосовується вугільні або напівпровідникові регулятори. Взалежності від режима роботи регулятори розділяються на повне регулювання струму збудження генератора і імпульсне регулювання.