Урок 1,2 група 15 ПТЕ та інструкції.
Тема урока: IX. СИГНАЛИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС МАНЕВРОВОЇ РОБОТИ
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: передивитись відео урока та переписати конспект,самостійно практично опрацювати ручні сигнали дома!!
Урок 3,4 група 31 ПТЕ та інструкції.
Тема урока :Рух відбудовних поїздів,спеціального самохідного рухомого складу,пожежних поіздів та допоміжних локомотивів.
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: переписати конмпект та предивитись відео урока та готуватися до тестів з теми:
ПОРЯДОК РУХУ ПОЇЗДІВ ПРИ ПЕРЕРВІ ДІЇ
ВСІХ ЗАСОБІВ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ЗВ’ЯЗКУ .
Урок 5,6 група 33 Транспортна геграфія.
Тема урока: Південна залізниця
Домашнє завдання: Переписати конспект,ознайомитись з головними станціями залізниці та зробити презентацію!!!
Південна залізниця — одна з найстарших на мережі залізниць України. Обслуговує Харківську, Сумську, Полтавську і частину територій областей, що прилягають до них, з населенням близько 20 млн. чоловік (рис. 4.3).
Експлуатаційна довжина залізниці 2811 км, що становить 12,6% від загальної довжини мережі залізниць України. На її частку припадає
8,5% вантажообігу і 12,0% пасажирообігу залізниць країни. Магістраль обслуговує понад 1000 промислових підприємств. Структура обсягу перевезень має індустріально-аграрний характер.
До складу залізниці входять три регіональні представництва — Сумське, Полтавське і Куп’янське (Харківське включене до Управління залізниці), 161 станція, 12 локомотивних і 6 вагонних депо, 15 дистанцій коли та ін.
Південна дорога забезпечує вихід з Донбасу і Наддніпрянщини на північний захід – в бік Москви, Брянська, Гомеля і Києва, а також на північний схід і схід – в бік Воронежа і Пензи. Відповідно до цього Південна дорога має три основних вантажонапружених напрямки: центральний, що йде від станції Букіно через Харківський залізничний вузол на Готню і далі на Брянськ і Москву; східне, від станції Слав’яногорскої через Куп’янський залізничний вузол на Валуйки, а звідти через Старий Оскол, Касторную і Єлець на Москву і через Георгіу-Деж на Воронеж і Пензу; західне, що йде від Лозової через Полтавський залізничний вузол на Ромадан, Гребінки і Київ. По всіх цих напрямках з Донбасу йде транзитний потік чорних металів, хімічних вантажів, будівельних матеріалів, машин і промислового устаткування.
Центральний напрямок обслуговує також вантажні зв’язки Донбасу з Харківським промисловим вузлом. Від Харкова до півночі направляється потік машин і промислового устаткування з машинобудівних заводів міста.
Тісні економічні зв’язки існують між Харковом і Наддніпрянщиною. їх обслуговують залізничні лінії Позов-Харків, Красноград-Харків і Кременчук-Полтава-Харків, по яких випливають також і транзитні вантажі з Наддніпрянщини у центральні райони країни. Зв’язок Донбасу з Республікою Білорусь і Північним Заходом забезпечує лінія Букіно-Харків-Суми-Ворожба.
Обслуговуючи в основному центри обробної промисловості, Південна дорога має пасивний вантажообіг: вона відправляє в 1,5 рази менше вантажів, ніж одержує. Серед вантажів, що відправляються Південною дорогою, перше місце займає залізна руда. Потім випливають будівельні матеріали, нафтопродукти, цукровий буряк і хлібні вантажі, перевезені, як правило, у межах дороги, а також машини, металовироби і цукор, що відправляються переважно за її межі. У структурі увезених вантажів представлені будівельні матеріали, кам’яне вугілля, нафтопродукти, чорні метали, цукровий буряк і хлібні вантажі.
Найбільші станції прибуття вантажів – станції Харківського залізничного вузла, Полтава, Суми і Кременчук.
Головне місце у вантажній транспортній роботі дороги займає Харківський вузол, у якому сходяться 8 магістральних залізничних напрямків, 4 з який електрифіковані. У структурі вантажообігу Харківського вузла головне місце займає транзит. Найбільша вантажна станція вузла – Індустріальна. Вона обслуговує такі машинобудівні заводи Харкова, як тракторний та ін.
Південна дорога виконує значну частину мережного пасажирообороту. Найбільш великий пасажиропотік йде по напрямку Харків-Лозова.
Взаємодія з річковим транспортом у межах дороги здійснюється через Кременчуцький порт. Територію Харківської області перетинає шосе Москв-Харків-Сімферополь. Інші важливі автомобільні дороги, які проходять по території, що обслуговується Південною дорогою: Київ-Лубни-Полтава-Харків, Харків-Ростов-на-Дону, Полтава-Кременчук, Ахтирка-Харків.
57% перевезень здійснюються електротягою, електрифіковано майже 39% колії. Облаштовані автоблокуванням 75% колії, електричною централізацією обладнано 92% стрілок, 77% колії – безстикова. На залізниці створена мережа агентних пунктів для обслуговування підприємств Харкова та Харківської області – в апараті Харківської та Куп’янської дирекцій залізничних перевезень, на станціях Основа, Шебелинка, Харків-Балашовський, Лозова та ін.
Виконані значні ремонтні роботи об’єктів пасажирського господарства на станціях Козача Лопань, Балаклея, Красноград, Лозова, Полтава-Південна, Гоголеве, Шебелинка.
Урок 7 група 32 ПТЕ та інструкції.
ПОРЯДОК РУХУ ПОЇЗДІВ ПРИ ПЕРЕРВІ ДІЇ
ВСІХ ЗАСОБІВ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ЗВ’ЯЗКУ .
Урок 8,9 група 33 Будова пас. вагона.
Тема урока:Реле максимальної та мінімальної напрруги та світлова та звукова сигналізація.
Домашнє завдання:прерписати та вивчити конспект.