Урок 1,2,3 група 33 Будова пас.вагона.
Тема урока:Сигналізація замкнення на корпус вагона,наповнення баків водою та протиюзна сигналізація.
Домашнє завдання: переписати та вивчити конспект.
Сигналізація замкнення на корпус вагона
Призначена для постійного контролю якості ізоляції від замкнення на корпус вагона.
Сигналізація складається із слідуючих елементів: Між проводами «+», «-«, під`єднується 2 запобіжники СБ-1 і СБ- 2.
Якщо в проводі винекло повне коротке замикання R=0 в такому випадку сигнальна лампа Л1 буде горіть повним накалом , а лампа Л2 погасне. Якщо при появі такої несправності провідник забов`язаний терміново натиснути на червону кнопку і виключить сигналізацію і інше електрообладнання і сповістити ПЕМУ і начальника поїзда.
Під час прийняття вагона провідник зобов’язаний перевірити справність сигналізації після включення панелі управління сигнальні лампи повинні горіти тускло з однаковим накалом, після чого провідник включає вимикачі почергово В1 або В2 при цьому сигнальні лампи повинні погаснути. Якщо під час повірки одна із сигнальних ламп буде горіти тусклим накалом то це вказує на несправність електричного пристрою, потрібно попередити поїзного електромеханіка.
Наповнення баків водою
Призначена для попередження переповнення баків водою, основним елементом сигналізації являється дачки які встановлюються в водоналивних трубах. І один зверху кришки бака. Реле Р встановлюється поблизу водяного бака, а контакт реле Р утворює електричне коло на сигнальні лампи Л які встановлюються в захисних коробках під вагоном біля водоналивних труб.
Після відключення подачі води, вода з налевної труби виходить і розмикається блок контакт Р і сигнальна лампа Л згасає.
Під час заправки баків водою на панелі управління буде горіти повним накалом сигнальна лампа «-« замкнення на корпус вагона, що не являється несправністю.
Протиюзна сигналізація
Призначена для автоматичного запобігання руху колес юзом і виникнення на їх поверхності повзунів. Коли колесо перестає обертатись і сковзає по рейкі під час руху поїзда називається заклиненням або юзом
Для запобігання і виникнення сковзання на сучасних вагонах встановлюється протиюзний захист для чого на кожному колесі встановлюють дачики юза Д1 і Д4
На пасажирських вагонах які необладнанні протиюзним захистом якщо під час руху виникне замкнення яке можна визначити по звуку або по приладам панелі управління необхідно терміново провести відпуск спеціального поводка який встановлюється на підлозі біля одного із номерів купе.
Урок 4,5 група 33 ПТЕ та інструкції.
Тема урока:Спорядження та обслуговування поїздів.
Матіеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання : переписати та вивчити пункт 15.44-15.46
Урок 6 група 32 ПТЕ та інструкції.
Тема урока: Маневрова робота на станціях.
Матіеріал урока ДИВИСЬ ТУТ
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання: переписати та вивчити розділ 6.1-16.5, 16.6.4-16.6.6,передивитись відео та до кінця тижня зробити презентацію з цієї теми.
Урок 7,8 група 33 Новітні технології.
Тема урока:Як будується вагон на ТВЗ
Відео урока ДИВИСЬ ТУТ
Домашнє завдання : предивитись відео урока.