Урок 1 група 11 Основи галузі залізничного транспорта.

Тема урока:Утримання споруд та пристроїв колійного господарства.

Домашнє завдання:переписати конспект розділ 11,сторінка 36.36.37 та передивитись відео уррка.

Матеріал уроку нажми нижче:

Урок 2,3 група 15 ПТЕ та інструкції.

Тема урока:Несправності колісних пар.

Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ

Відео урока ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання: Продовжуємо вивчати тему розділ 10 та гготуватися до тестів і передивитсь відео урока!!

Урок 4,5 група 33 ПТЕ та інструкції.

Тема урока: Звукові сигнали.

Матеріал урока ДИВИСЬ ТУТ

Домашнє завдання: повторити пройдений матеріал Звукові сигнали розділ 11 та 12 з сигналізації та готуємося до повторної здачі тестів.

Урок 6,7 група 33 Будова пасю вагона.

Ткма урока:  Вимоги до системи електричного опалення пас.вагона.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Переписати конспект та здати тему Систстема контролю нагіву букс в пас. вагонах.                                        

Системи повинні бути:

Пожежобезпечними

Автоматично підтримувати в середині вагона заданій температурі  режим при будь – якій температурі зовнішнього повітря.

Забезпечувати встановленні санітарно – гігієнічні вимоги в середині вагона (не забруднювати, не утворювати вібрацій, недопустимого та інше)

Бути простою і зручною в експлуатації

Бути безпечною для обслуговуючого персоналу і пасажирів.

                            Обов’язки провідника при перевірці

                                системи електричного опалення

                 в пунктах формування та оборотах перед відправленням поїзда

                                       

                

провідник вагона візуально перевіряє стан високовольтного ящика міжвагонних з`єднань. Перевіряє відсутність замкнення на корпус і витік струму, а також наявність води в системі електроопалення. Перевіряє наявність високої напруги в електромагістралі по горінню сигнальної лампи 3000В. під час зупинки поїзда необхідно оглядати міжвагонні високовольтні з`єднань.

                                                           пасажирського вагона

Системи повинні бути:

Пожежобезпечними

Автоматично підтримувати в середині вагона заданій температурі  режим при будь – якій температурі зовнішнього повітря.

Забезпечувати встановленні санітарно – гігієнічні вимоги в середині вагона (не забруднювати, не утворювати вібрацій, недопустимого та інше)

Бути простою і зручною в експлуатації

Бути безпечною для обслуговуючого персоналу і пасажирів.

 

 

 

 

                                                

 

 

 

                            Обов’язки провідника при перевірці

                                системи електричного опалення

                 в пунктах формування та оборотах перед відправленням поїзда

провідник вагона візуально перевіряє стан високовольтного ящика міжвагонних з`єднань. Перевіряє відсутність замкнення на корпус і витік струму, а також наявність води в системі електроопалення. Перевіряє наявність високої напруги в електромагістралі по горінню сигнальної лампи 3000В. під час зупинки поїзда необхідно оглядати міжвагонні високовольтні з`єднань.

                                           Вимоги до системи електричного опалення

                                                           пасажирського вагона

Системи повинні бути:

Пожежобезпечними

Автоматично підтримувати в середині вагона заданій температурі  режим при будь – якій температурі зовнішнього повітря.

Забезпечувати встановленні санітарно – гігієнічні вимоги в середині вагона (не забруднювати, не утворювати вібрацій, недопустимого та інше)

Бути простою і зручною в експлуатації

Бути безпечною для обслуговуючого персоналу і пасажирів.

 

 

 

 

                                                

 

 

 

                            Обов’язки провідника при перевірці

                                системи електричного опалення

                 в пунктах формування та оборотах перед відправленням поїзда

провідник вагона візуально перевіряє стан високовольтного ящика міжвагонних з`єднань. Перевіряє відсутність замкнення на корпус і витік струму, а також наявність води в системі електроопалення. Перевіряє наявність високої напруги в електромагістралі по горінню сигнальної лампи 3000В. під час зупинки поїзда необхідно оглядати міжвагонні високовольтні з`єднань.

Від zelenskyi

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *